ON TRIP

אתר תדמית - הצגת חופשות

מטרה: הגדלת כמות הלידים (הפניות מהאתר)

בנינו אתר תדמיתי עבור חברת ON TRIP שמתמקדת בהצגת חופשות על פי תאריכים, מיקום ותקציב - הכל כדי לספק ללקוח חוויה מושלמת. בחרנו לתת מקום מרכזי לחווית המשתמש שיהיה כמה שיותר נוח וברור מבלי לפגוע בעיצוב שירגש וילהיב את הלקוח לקראת החופשה.

אז איך הגדלנו את כמות הלידים?

התמקדנו בפרויקט ב - 3 הנקודות הבאות:

בניית חווית משתמש

בכל אתר חשובה חווית המשתמש אבל באתר מהסוג הזה יש משמעות גדולה בהרבה. הלקוח מבלה זמן רב באתר, מחפש, בודק ומשתמש בכל הפונקציות ולכן חשוב שהכל יעבוד במהירות, בלי סיבוכים ובצורה ברורה וקלה מאוד - ללא חשיבה.

התמקדות בחוויה לא בדרך

הלקוח מחפש את החוויה, הריגוש שבהגעה אל היעד של החופשה ולא את הדרך לשם לכן האתר מתמקד בדיוק בתחושת החוויה הזו, הוא מניע לשם ומכוון לשם ומכניס את הלקוח כבר מהאתר לתחושות הרצויות.

מידע שמשרה רוגע וביטחון

טיסה לחופשה חדשה זה דבר מרגש מאוד אך לפעמים במיוחד בפעמים הראשונות גם קצת מלחיץ ומעורר חשדות. היה חשוב לנו להעביר את כל המידע הנחוץ כדי להשרות את הלקוח בביטחון לקראת החופשה.

הצצה מקרוב

במעבר עכבר או קליק פשוט ותראו את האתר!

דילוג לתוכן